Wiele, firm obecnie stara się utrzymać ciągłe zainteresowanie kontrahentów. Trwają próby takiego dobrania przedmiotów oferowanych przy okazji sprzedaży, by logo firmowe przebywało cały czas w zasięgu wzroku klienta. W marketingu istnieją dwa kierunki oddziaływania takiej reklamy wizualnej. W pierwszej takie logotypy umieszczane są na kostiumach pracowników. Jest to odzież reklamowa. Kraków jest przykładem takiego miasta turystycznego gdzie rozwinięty rynek gastronomiczny, ma takie wymagania. Większość stanowisk pracowniczych może promować firmę, ponieważ obsługa ma kontakt z klientem. Dodatkowo można generować styl marki i podnosić jej prestiż. W tym wypadku pracownik nawet nie zauważy, że jego kostium jet to odzież reklamowa. Kraków również promuje się na takich produktach poprzez ubieranie pracowników związanych z urzędem miasta. Drugim kierunkiem jest oferowanie promocji skierowanych do kupujących, tak by znaki graficzne, były pamiątką z wizyty w turystycznym mieście. Mogą to być czapki lub koszulki.